Συχνές Ερωτήσεις

Πόσο διάστημα είναι η περίοδος εγγύησης του αυτοκινήτου και των συσσωρευτών;
Η ZHIDOU παρέχει στα βασικά εξαρτήματα και τα μέρη του οχήματος (κινητήρα, ηλεκτρονικά, μετάδοση κλπ.) μια περίοδο εγγύησης τουλάχιστον 2 ετών. Ειδικά για τους συσσωρευτές ιόντων λιθίου η εγγύηση ανέρχεται σε 4 έτη. Στο εγχειρίδιο συντήρησης του ηλεκτρικού οχήματος ZHIDOU μπορείτε να δείτε αναλυτικά την περίοδο εγγύησης όλων των επί μέρους εξαρτημάτων.
Πώς εκκινεί το όχημα σε περίπτωση που το έξυπνο κλειδί είναι απενεργοποιημένο;
Σε περίπτωση που το έξυπνο κλειδί είναι απενεργοποιημένο, ξεκινήστε το όχημα σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης: ανοίξτε το μηχανικό κλειδί που υπάρχει μέσα στο έξυπνο κλειδί ώστε να ανοίξετε την πόρτα. Στη συνέχεια τοποθετήστε το έξυπνο κλειδί στη ζώνη ταυτοποίησης ακριβώς πάνω από το κύκλωμα του immobilizer (IMMO) και εκκινήστε το όχημα σύμφωνα με την κανονική μέθοδο εκκίνησης.
Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε πρίζα φόρτισης 10Α για να φορτίζουμε το ηλεκτρικό όχημα ZHIDOU;
Όχι, καθώς η μέγιστη ισχύς του φορτιστή μπαταρίας ZHIDOU μπορεί να φθάσει τα 3300W, μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο πρίζα φόρτισης 250V-16A-4000W, οπότε απαγορεύεται η χρήση πρίζας φόρτισης 250V-10A-2500W. Το καλώδιο ρεύματος φόρτισης για την τροφοδοσία από παροχή εναλλασσόμενου ρεύματος πρέπει να είναι χάλκινο τύπου 4mm2 και με μήκος όχι μεγαλύτερο των 10m. Πρέπει να χρησιμοποιούνται πρίζες υποδοχής φόρτισης schuko CEE7 αναγνωρισμένης μάρκας, με πιστοποίηση CCΕ.
Το σπίτι μου είναι στον 4ο όροφο, μπορώ να συνδέσω ένα καλώδιο από το σπίτι μου στο δρόμο για φόρτιση;
Όχι, όσο μεγαλύτερη είναι η γραμμή τροφοδοσίας εναλλασσόμενου ρεύματος, τόσο μεγαλύτερη είναι η πτώση τάσης της ισχύος. Για να διασφαλιστεί η ασφάλεια και ο χρόνος φόρτισης, απαγορεύεται η φόρτιση συνδέοντας ένα καλώδιο μεγάλου μήκους. Το καλώδιο ρεύματος φόρτισης για την τροφοδοσία από παροχή εναλλασσόμενου ρεύματος πρέπει να είναι χάλκινο τύπου 4mm2 και με μήκος όχι μεγαλύτερο των 10m. Η γραμμή παροχής ρεύματος δεν πρέπει να επεκτείνεται με μπαλαντέζα ώστε να αποφεύγεται η υπερθέρμανση των καλωδίων.
Γιατί το κλιματιστικό δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν η ηλεκτρική ενέργεια των συσσωρευτών του αυτοκινήτου είναι μικρότερη από 20%;
Η χρήση του συστήματος κλιματισμού έχει σημαντική επίδραση στην εμβέλεια του οχήματος. Όταν η ηλεκτρική ενέργεια που απομένει είναι μικρότερη από 20%, για να διασφαλιστεί ότι το όχημα μπορεί να οδηγηθεί στη θέση φόρτισής του, το αυτοματοποιημένο σύστημα ελέγχου του αυτοκινήτου απαγορεύει τη χρήση του κλιματισμού.
Τι συμβαίνει όταν στο ταμπλό ανάβει το εικονίδιο και το αυτοκίνητο κινείται με μειωμένες επιδόσεις;
Το εικονίδιο σημαίνει ότι το απόθεμα ρεύματος των συσσωρευτών είναι μειωμένο (η χωρητικότητα είναι μικρότερη από 25%-35% της μέγιστης). Έτσι αυτόματα  το σύστημα ελέγχου του αυτοκινήτου μειώνει τις επιδόσεις. Επιπλέον, όταν η θερμοκρασία περιβάλλοντος είναι πολύ υψηλή ή πολύ χαμηλή, μπορεί επίσης να ενεργοποιηθεί ο συναγερμός μείωσης ισχύος. Για παράδειγμα: το κλιματιστικό χρησιμοποιείται σε θέση ψύξης για μεγάλο χρονικό διάστημα όταν το όχημα βρίσκεται εν στάση και μετά από έκθεση σε υψηλή θερμοκρασία, επίσης κατά την οδήγηση σε θερμοκρασίες κάτω των -15 ℃. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο συναγερμός μείωσης ισχύος μπορεί να εξαλειφθεί με αναρρύθμιση της κατάστασης χρήσης του οχήματος. Αν ο συναγερμός μείωσης ισχύος δεν απενεργοποιείται, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της ZHIDOU για περαιτέρω βοήθεια.
Μπορεί το όχημα να ρυμουλκηθεί δωρεάν στο σταθμό σέρβις όταν παρουσιαστεί σφάλμα κατά την οδήγηση;
Αν παρουσιαστούν δυσλειτουργίες στο όχημα, παρακαλούμε ενεργοποιείστε τα alarm κινδύνου, μετακινήστε το σε ασφαλή περιοχή και τοποθετήστε το προειδοποιητικό τρίγωνο που υπάρχει στην εργαλειοθήκη στο πίσω μέρος του οχήματος. Στη συνέχεια επικοινωνήστε με τον σταθμό εξυπηρέτησης ZHIDOU για να λάβετε απομακρυσμένη καθοδήγηση από το τεχνικό μας προσωπικό. Αν το σφάλμα δεν μπορεί να εξαλειφθεί ή υπάρχει τυχόν πρόβλημα ποιότητας του προϊόντος εντός της περιόδου εγγύησης, η ZHIDOU παρέχει δωρεάν οδική βοήθεια. Εάν το σφάλμα δεν μπορεί να εξαλειφθεί επί τόπου, το όχημα πρέπει να ρυμουλκηθεί στον κοντινότερο σταθμό εξυπηρέτησης για επισκευή. Σημειώστε πως τα τυχόν έξοδα που προκύπτουν από βλάβες εκτός εγγύησης θα αναλαμβάνονται από τον πελάτη. Ανατρέξτε στο εγχειρίδιο για τη «τριπλή εγγύηση» της ZHIDOU, καθώς και τις λεπτομερείς διατάξεις για τα εξαρτήματα και τις περιόδους εγγύησης.